Osrednja poezija bose pjevačice

petak, 19.09.2008.

O ljubavi

Zar da pišem o ljubavi?
Nisu li već odavno
napisane sve ljubavne priče,
otpjevane sve ljubavne pjesme,
izrečene sve riječi ljubavi
koje mi se nisu dogodile?

Kasno je da pišem o ljubavi.
O ljubavi koja je donijela
kratkotrajnu radost i dugu bol,
koju je odnio zaborav
i izbrisalo vrijeme
da se ne vraća osim u snovima.

Besmisleno je da pišem o ljubavi.
O ljubavi zabranjenoj,
nekompatibilnoj, neprikladnoj,
nepoštenoj, krivo tempiranoj,
posesivnoj i egoističnoj,
nedozvoljenoj i odbačenoj.

Smiješno je da pišem o ljubavi.
O ljubavi trinaestogodišnjakinje
koja nikada nije odrasla,
koja zna samo obarati pogled,
crvenjeti se i pobjeći
ili uvjeriti samu sebe da joj nije stalo.

Apstraktno je da pišem o ljubavi.
O ljubavi koja je ostala neizgovorena,
koja se pričinjala uzvraćenom,
iluziji krive interpretacije,
neutemeljenoj ni na čemu,
s nepremostivim razlikama i daljinama.

Voljet će me valjda Bog, roditelji i prijatelji,
rodbina, kolege, profesori i šefovi,
mala djeca i male životinje. I okoliš.
Teško je reći hoće li me ikada
netko voljeti više od ovog.
Zato ne pišem o ljubavi.

19.09.2008. u 12:50 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Blog bose pjevačice

Ne više nego jednom dnevno, od sumraka do zore ili od zore do sumraka, bosa pjevačica piše o potrazi za novim cipelama. Ne zna što je to umjetnost, uostalom, tko to danas zna. Zna samo pretipkati zbrku u svojoj glavi, upirući pogled u čarape i nebo istovremeno.

Tragovi

[* znači da s vremena na vrijeme bosa pjevačica napiše i nešto manje osrednje]

Iza onih vrata
Dragocjeno, krhko, propalo
Ne podcjenjujte vrijeme
U potrazi za novim cipelama
* Rano sam počela
* O ljubavi
Don't worry, be happy
Kako nebitno
Pogled u daljinu
Iznad nule
U mojoj glavi zbrka
Pomraćenje
Kulinarsko pretjerivanje
Pomiri se
Noćna ptica ljenivica
Prijateljstvo je nešto drugo
Ne znati, a poznavati
Promatram
* Ne znam ni sama
Ovo je bio dobar dan
Kad su kola krenula nizbrdo
Ne suspregnuvši suze
Suspregnuvši suze
* Nedjeljno poslijepodne
Nepotrebna žurba
Transformacija čovjek-hologram
Četiri zida
Glupost
Nemam riječi
Napokon
Virtualni prijatelji
Grižnja savjesti
Sama
* Vjerujem u vrijeme
Počelo je
Muko moja
Ne znam, jednostavno ne znam
Najbolji prijatelji
Dijete betona
Bez riječi
Puni krug
Samo simbol
Ne želim
Zbunjena
Otvaram oči
Stvarni život
* Jedan narod, jedna ćud
* Daleko, predaleko
Poražavajuće statistike
U nekom savršenom svijetu
Prokletstvo dijaspore
Uvijek ista priča
Posljedice samostalnosti
Pogled u budućnost
S vremena na vrijeme
Zbog pravoga čovjeka
U meni
Neodlučna
Na Opatovini
Krive cipele
* Crno-bijeli svijet
Lice kao s naslovnice
Nekako poznato
Rijeka
* Spoznaja skrivena u staklenci kompota
Don't let me get me
Tko još treba psihologa
Mijenjam se
* Investicije u budućnost
Čovjek je društveno biće
Jednostavno sasvim drugačija
* Prenapredna evolucija
Tko ne želi biti Audrey Hepburn?
Neosnovani snovi
Opsesija na četiri noge
Okaljala sam ideale
Sajam taštine?
Malo retorično
Kriza ranih godina
Industrija i ja
Nesigurna
Mudrost dolazi polako
Kao ptica selica
Djeca kiše, djeca sunca
* Starim
* O mamama sve najbolje
I ovaj dan
Što zaista želim
Uzaludno
Mjerila neodgovornosti?
* Sutra počinjem kuhati
Trivijalne novogodišnje rezolucije
* Posljedice novogodišnje noći
* Traži se
Ne vjerujem
Ispričavam se
Nedjelja, ta slatka nedjelja
Došašće je došlo
* Zaljubljeni, naivni fikus
Zovu me puritanka
Niske temperature
Stari prijatelj
Kad će više
Dugine boje 07
Što se želi
Vrijeme protiv mene
* Još jedan čudan dan
Ne reci nikome
Tko sam danas?
* Poseban koncert, 2. dio
* Zaljubljeni fikus
Uoči predizborne kampanje
18. studenog

Znam, ne znam
* Poseban koncert, 1. dio
* O velikoj žutoj omotnici
Neshvaćene želje u
neizvjesnosti

Retoričko pitanje
Sestrinstvo superheroina
* U mojoj glavi
Puste želje, 4. dio
Puste želje, 3. dio
Puste želje, 2. dio
Puste želje, 1. dio
Siva percepcija
Šutnja je zlato
* U uredu za izgubljeno-nađeno
* Iluzije
Sjećam se
Kao jesenja kiša
Ni riječi više
Moj život u izvedbi marionete
* Bez utjehe, bez kose
* Nije kriv
Priznanje
Fuck you, Mrs. Robinson
* Žao mi je, ausverkauft!